rondje spanje portugal - Reisverslag uit Roses, Spanje van Marjolein en Theo Feenstra - WaarBenJij.nu rondje spanje portugal - Reisverslag uit Roses, Spanje van Marjolein en Theo Feenstra - WaarBenJij.nu

rondje spanje portugal

Door: marjolein en theo

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Theo

12 Oktober 2016 | Spanje, Roses

dinsdag 11 oktober

Dit is de eerste dag dat het koud is. Ik heb dus ook de hele dag een lange broek aan. Mag ook wel op 11 oktober. We hebben een laatste luie dag. Beetje fietsen, wandelen met Vinter en opruimen. Morgen gaan we echt richting huis. Volgende week dinsdag weer aan het werk. Wat is het omgevlogen deze 7 weken. Zo maar weer voorbij. De eerste stop wordt Clermont-Ferrand. 2e Stop, Parijs en dan de laatste etappe naar huis. Mocht het weer lekker zijn, kunnen we nog een nachtje extra blijven bij 1 van deze plekken. In het weekend weer thuis.

woensdag 12 oktober.

We hebben de wekker gezet op 7u. Maar het is nog donker. Kunnen we Vinter niet uitlaten. Beetje gevaarlijk wandelen over de rots paadjes langs de kliffen en afgronden. We rijden om 8.30u weg. Eerst nog even tanken en dan de snelweg op. Het is zwaar bewolkt en dat blijft het de hele dag. Tot Clermont-Ferrand is het 4baans en zonder tol. Dat schiet lekker op. Alleen de mooie brug bij Millau kost €26,50 en dat is niet niks!!
Rond 15.15u rijden we Orcet binnen bij camping Le Clos Auroy. Het hele jaar open. Wat is het koud, maar 11c en jassen hebben we niet mee. Alleen een vest, dat valt tegen. Gelukkig wel verwarming in de camper en hij werkt ook nog!!!!
Morgen verder naar Parijs, gaan we 2 nachten staan. Mark is er ook aan het werkt maar te druk om wat af te spreken. Jammer maar helaas. Wel leuk nog een dagje Parijs. Vandaag toch maar liefst 510km gereden.

Marjolein en Theo

We hebben verschillende dingen staan op onze bucketlist. Daar staat o.a. op een grote reis van Nederland naar Beijing. Nu gaat ons dat niet lukken in 7 weken. Maar wachten tot we met pensioen gaan duurt echt te lang. Bovendien moeten we dat ook nog zien te halen. Om ons heen zien we ook wel andere dingen gebeuren. En ja wanneer mag je met pensioen? Misschien moeten we wel tot 70jaar!! Dus we hebben camper gekocht een Cipro uit 2004. Het plan is over land naar Griekenland te rijden. We vertrekken 15 augustus. Nu heeft Tim nog even zijn handen vol aan de grote beurt voor de camper. We hebben PBL uren gespaard waardoor we zo lang vakantie konden opnemen. Laat het avontuur maar beginnen.

Actief sinds 02 Aug. 2014