rondreis Polen - Reisverslag uit Warschau, Polen van Marjolein en Theo Feenstra - WaarBenJij.nu rondreis Polen - Reisverslag uit Warschau, Polen van Marjolein en Theo Feenstra - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Theo

01 September 2015 | Polen, Warschau

Zondag 30 augustus
Vandaag een lazy Sunday. Het wordt erg warm vandaag 30c. We blijven tot na de lunch op de camping, wasje draaien, beetje schoonmaken, lekker met een boek. We zitten in een bosrijke omgeving en dus heerlijk in de schaduw. Als we richting stad fietsen in de zon, merken we pas hoe warm het is. We hebben als doel het koninklijk paleis. Het ligt in een stadspark op een eiland. Het meer eromheen is handmatig uitgegraven. (misschien hadden ze nog geen machines??). We luisteren nog even naar een pianorecital. Dit wordt gegeven in hetzelfde park, bij het standbeeld van Chopin. Elke zondag is er iets cultureels te beluisteren/bekijken in dit park. Warschau is een mooie stad, maar Gdansk wint het wat ons betreft. We krijgen van andere Nederlanders een adres om te staan bij Auswich. Ze vertelde dat ze er twee dagen hebben rondgelopen en dat ze er ook 2 nachten van wakker hadden gelegen. Er staat ons nog wat te wachten. Morgen gaan we verder naar Krakau. Ook dit moet een erg mooie stad zijn. We zullen zien.

Verslag uit: Polen, Warschau

08 September 2015

rondje Polen

04 September 2015

Marjolein en Theo

We hebben verschillende dingen staan op onze bucketlist. Daar staat o.a. op een grote reis van Nederland naar Beijing. Nu gaat ons dat niet lukken in 7 weken. Maar wachten tot we met pensioen gaan duurt echt te lang. Bovendien moeten we dat ook nog zien te halen. Om ons heen zien we ook wel andere dingen gebeuren. En ja wanneer mag je met pensioen? Misschien moeten we wel tot 70jaar!! Dus we hebben camper gekocht een Cipro uit 2004. Het plan is over land naar Griekenland te rijden. We vertrekken 15 augustus. Nu heeft Tim nog even zijn handen vol aan de grote beurt voor de camper. We hebben PBL uren gespaard waardoor we zo lang vakantie konden opnemen. Laat het avontuur maar beginnen.

Actief sinds 02 Aug. 2014