ritje naar griekenland - Reisverslag uit Lefkási, Griekenland van Marjolein en Theo Feenstra - WaarBenJij.nu ritje naar griekenland - Reisverslag uit Lefkási, Griekenland van Marjolein en Theo Feenstra - WaarBenJij.nu

ritje naar griekenland

Door: theo en marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Theo

08 September 2014 | Griekenland, Lefkási

Maandag 8 september ’14
Oma Jarig van harte gefeliciteerd!!!!
Bij het ontbijt krijgen we deze keer druiven van het oude buurvrouwtje. We pakken in en wederom worden we uitgezwaaid door de buurvrouw (ons fruitstalletje) en het Duits/Namibisch gezin. De 3 meisjes komen nog even Jara dag zeggen. Ze zullen haar missen, maar Jara hun ook. We gaan richting Lefkas en we zien wel hoe ver we komen. Het is een weg dwars door de bergen, veel bochtenwerk en erg mooi. Het laatste stuk voor het eiland Lefkas is bar slecht met grote gaten in de weg. Hebben we zoveel miljarden gestort en nog geen knappe weg. We vinden een camping net een buiten Lefkas-stad. Camping heet Kariotes Beach, maar het dichtstbijzijnde strand is ongeveer 2 km verderop!!?? Het zwembad biedt wat verkoeling(mooi weer hier). Het is hier wel uitgestorven. Er staan 2 koepeltentjes en 1 buscamper. En wij dan. Ongezellig. Wel gezellig is, de poes die bij Marjolein op schoot springt en heerlijk ligt te spinnen. Na het eten fietsen we de stad in. Het is niet echt bijzonder. We denken niet dat we hier lang blijven. Sorry Judith/Siebren dat word eten bij de Griek in Bussum. We twijfelen wat we gaan doen, een ferry naar Italië of over land de terugweg. Nachtje over slapen dan maar.
Km stand 3179

08 September 2015

rondje Polen

04 September 2015

Marjolein en Theo

We hebben verschillende dingen staan op onze bucketlist. Daar staat o.a. op een grote reis van Nederland naar Beijing. Nu gaat ons dat niet lukken in 7 weken. Maar wachten tot we met pensioen gaan duurt echt te lang. Bovendien moeten we dat ook nog zien te halen. Om ons heen zien we ook wel andere dingen gebeuren. En ja wanneer mag je met pensioen? Misschien moeten we wel tot 70jaar!! Dus we hebben camper gekocht een Cipro uit 2004. Het plan is over land naar Griekenland te rijden. We vertrekken 15 augustus. Nu heeft Tim nog even zijn handen vol aan de grote beurt voor de camper. We hebben PBL uren gespaard waardoor we zo lang vakantie konden opnemen. Laat het avontuur maar beginnen.

Actief sinds 02 Aug. 2014