ritje naar griekenland - Reisverslag uit Perast, Montenegro van Marjolein en Theo Feenstra - WaarBenJij.nu ritje naar griekenland - Reisverslag uit Perast, Montenegro van Marjolein en Theo Feenstra - WaarBenJij.nu

ritje naar griekenland

Door: theo en marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Theo

01 September 2014 | Montenegro, Perast

Zondag 31 augustus “14
We verlaten de veel te dure camping. Theo klaagt over de plek die geen comfortplek is, koud water, en geen internet. We betalen daarom maar €39,- ipv €55,-. Toh gauw verdiend. We steken de grens bij Montenegro over. Heir kunnen we weer onze euro’s kwijt. We bezoeken het stadje Herzeg Novi. Dit ligt aan de meest zuidelijke Fjord van Europa. De Boka Kotorsa. We vinden even verder weer een kleine camping bij mensen thuis aan zee. Weat een leuke plek. Een nederlands gezin uit Amsterdam maakt ons een beetje wegwijs. Blijkt een neef te zijn van Natasja (van stal). De wereld is klein. We gaan lekker even zwemmen en snorkelen. De eigenaresse komt bij ons zitten. Zij spreekt goed engels. Ze is het VVV van Montenegro, zoveel als ze verteld over wat te bezichtigen en te weten over Montenegro. Super leuk en gezellig. Ook de nederlandse buren voegen zich bij ons en bestellen een schaal kleine visjes (sardientjes?) bij het naastgelegen restaurantje. Het is hier wel erg leuk, gezellig en mooi. Jammer dat de douche steenkoud is. Maar ach het is toch erg warm (vanmiddag 40c) morgen word er regen voorspeld en de Bora (=storm) we denken hier een paar dagen te blijven en de omgeving te verkennen op de fiets.
Km stand 2224

08 September 2015

rondje Polen

04 September 2015

Marjolein en Theo

We hebben verschillende dingen staan op onze bucketlist. Daar staat o.a. op een grote reis van Nederland naar Beijing. Nu gaat ons dat niet lukken in 7 weken. Maar wachten tot we met pensioen gaan duurt echt te lang. Bovendien moeten we dat ook nog zien te halen. Om ons heen zien we ook wel andere dingen gebeuren. En ja wanneer mag je met pensioen? Misschien moeten we wel tot 70jaar!! Dus we hebben camper gekocht een Cipro uit 2004. Het plan is over land naar Griekenland te rijden. We vertrekken 15 augustus. Nu heeft Tim nog even zijn handen vol aan de grote beurt voor de camper. We hebben PBL uren gespaard waardoor we zo lang vakantie konden opnemen. Laat het avontuur maar beginnen.

Actief sinds 02 Aug. 2014