ritje naar griekenland - Reisverslag uit Nijemirdum, Nederland van Marjolein en Theo Feenstra - WaarBenJij.nu ritje naar griekenland - Reisverslag uit Nijemirdum, Nederland van Marjolein en Theo Feenstra - WaarBenJij.nu

ritje naar griekenland

Door: theo en marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Theo

22 Augustus 2014 | Nederland, Nijemirdum

Vrijdag 22 augustus “14
Evert van harte gefeliciteerd.
We hebben echt heeeeeeerlijk geslapen. Vooral omdat het hier “s nachts koud wordt. Het is nog steeds zwaar bewolkt als we wakker worden. Lange broeken dus maar aan. We fietsen een klein stukje en daar is de kassa voor de meren. En zo druk niet te geloven. O jee portemonee vergeten dus dat wordt terug fietsen. Theo fietst de berg weer op en marjolein staat in de rij voor de kassa. Als theo terug is, is de rij nog net zo lang. Ruim een half uur voor kaartjes. (180 kuna). Maar het was het waard!!!!!! Hier zin de films van Karl May opgenomen. Het zijn in totaal 16 meren die in hoogte verschillen. Hierdoor zijn er eindeloos veel watervallen. Het doet sprookjesachtig aan. Alleen jammer dat het zo heel druk is. Je loopt in ganzenpas omhoog. We lopen in totaal 4 uur in deze betoverende omgeving. ja ook Jara met haar 15,5 jaar vind het prachtig en loopt voorop. Tegen 17 u zijn we terug bij de camper waar we gezellig borrelen met de buurtjes Klaas en Jannie. De zon is er inmiddels ook weer. De was is bijna droog. We genieten hier volop!!!

• 23 Augustus 2014 - 20:51

Lidy En Hans:

Hoi Feenstars.
    Daar zijn jullie dan, al een paar dagen aan het wachten op jullie reisverslag. Klinkt allemaal erg lekker en leuk. Maar waar zitten jullie? Kun je er bij vermelden waar je je verslag vandaan schrijft, even voor ons om te snappen hoe de reis verloopt.
    Geniet lekker verder, komt wel goed denken wij.
    Lieve groetjes
    Hans en Lidy

• 23 Augustus 2014 - 23:55

Marjolein En Theo Feenstra:

hoi luitjes
    we zullen voortaan in de speciale tag aangeven waar we zitten. is inderdaad handiger voor iedereen om ons te volgen
    wel leuk om te zien dat jullie ons volgen

groetjes uit een af en toe erg regenachtig Kroatië

Verslag uit: Nederland, Nijemirdum

08 September 2015

rondje Polen

04 September 2015

Marjolein en Theo

We hebben verschillende dingen staan op onze bucketlist. Daar staat o.a. op een grote reis van Nederland naar Beijing. Nu gaat ons dat niet lukken in 7 weken. Maar wachten tot we met pensioen gaan duurt echt te lang. Bovendien moeten we dat ook nog zien te halen. Om ons heen zien we ook wel andere dingen gebeuren. En ja wanneer mag je met pensioen? Misschien moeten we wel tot 70jaar!! Dus we hebben camper gekocht een Cipro uit 2004. Het plan is over land naar Griekenland te rijden. We vertrekken 15 augustus. Nu heeft Tim nog even zijn handen vol aan de grote beurt voor de camper. We hebben PBL uren gespaard waardoor we zo lang vakantie konden opnemen. Laat het avontuur maar beginnen.

Actief sinds 02 Aug. 2014